Gelukstraining

Rosita over de gelukstraining:

Esmyralda over de gelukstraining:

Sonja over de gelukstraining:

Jessica over de gelukstraining:

Nathan over de gelukstraining:

Richelle over de gelukstraining:

In dit filmpje vertelt deelnemer Elselina wat ze heeft geleerd:

En in dit filmpje vertellen meerdere deelnemers hun visie over wat ze hebben geleerd:

Interview met oud deelneemster Jacqueline en trainer Nanette over de gelukstraining.

Wat zeggen oud deelnemers van de gelukstraining?

De oud deelnemers aan de gelukstraining hebben op hun eigen manier gewerkt aan voor hen belangrijke doelen. De ene deelnemer wilde graag meer voor zichzelf opkomen en de andere wilde een fitter lichaam. Hieronder volgen een aantal uitspraken van deelnemers:

Wat leer je allemaal in de gelukstraining?

In deze gelukstraining leer jij om zelf de juiste keuzes voor jezelf te gaan maken en stappen te gaan zetten om je gelukkiger te gaan voelen.

Wij kijken niet terug naar het verleden, maar we kijken vooruit. We geven jou tips en trucs hoe je kunt leren van je verleden. En dan hoe je door te durven en te doen stappen kunt zetten om jouw persoonlijke doelen te behalen.

Bij ons ons geen dikke boeken, veel lezen of theorie. Wij leren door te doen en te ervaren. Daar worden wij namelijk heel gelukkig van.

Informatie over de gelukstraining open inschrijving

Er zijn 6 trainingen van 3,5 uur

Deze vinden plaats in de omgeving van Utrecht

Er zijn whatsapp-belmomenten tussen de trainingen door met de trainer en met je geluksbuddy

Je zit in een groep van maximaal 8 personen

Het hele traject duurt tussen de 10 en 14 weken ( afhankelijk van de vakanties)

Informatie over de gelukstraining binnen een organisatie

Er zijn 6 trainingen van 3,5 uur

De trainer komt naar jullie locatie toe.

Je zit in een groep van maximaal 8 personen

Het hele traject duurt tussen de 10 en 14 weken ( afhankelijk van de vakanties)

Hoe werken wij?

Nanette, de oprichter van de stichting heeft een eigen methode ontwikkelt, die ze de Maximaal Geluk Methode noemt. Deze is opgedeeld in 4 gelukspijlers. dat zijn de volgende vier:

Lief zijn voor jezelf

Goed zorgen voor je lichaam

Durven en Doen

Je eigen pad volgen

In deze training ga jij vooral leren door te doen. Wij geloven niet in leren uit boeken als het gaat om geluk. Leren door te doen en te ervaren staat bij ons op nummer één.

Binnen de  training ga je oefenen met de gelukspijlers.

Je leert hoe je liever voor jezelf en je lichaam kunt zijn. Je leert hoe je meer gaat durven en doen en ook meer je eigen keuzes te maken en je eigen pad te volgen in jouw leven.

Je leert van de trainer en van jezelf, maar misschien nog wel meer van elkaar. Je zult vriendschappen maken, fijne gesprekken hebben en een mooie band krijgen met elkaar. Er zijn oud deelnemers die nu nog steeds contact met elkaar hebben en die elkaars belmaatje zijn geworden.