Inschrijven Gelukstraining

Super leuk dat je interesse hebt in de gelukstraining.

Door het onderstaand formulier in te vullen samen met je wettelijk vertegenwoordiger, geef je aan de gelukstraining te willen volgen. Nadat het formulier is ingevuld, nemen we zo snel mogelijk contact met jou en je wettelijk vertegenwoordiger op voor een kennismakingsgesprek. Na dit gesprek hoor je of je mee mag gaan doen met de gelukstraining.

Tot snel!

Iedereen verdient namelijk geluk!

Inschrijfformulier gelukstraining

Kun je zelfstandig reizen met de regiotaxi, het openbaar vervoer of met de fiets/auto? *
Kun je lezen en schrijven? *
Is degene op de hoogte en akkoord dat je mee wilt gaan doen met deze gelukstraining? *

Wanneer schrijven of typen lastiger is voor jou, mag je ook een filmpje of een gesproken bericht opnemen waarin je antwoord geeft op alle bovenstaande vragen. Je mailt dit filmpje of het audiobestand dan naar info@stichtingmaximaalgeluk.nl.