Praktische informatie Gelukstraining

Ja, ik wil doneren

De inschrijving voor de gelukstraining 2022 is geopend.

De allereerste gelukstraining van 2022 gaat in het voorjaar beginnen.

Je wilt vast en zeker wat meer inhoudelijke en praktische informatie. Ik zal hier alvast wat vragen voor je beantwoorden.

Hoelang duurt de training?

De training duurt in totaal 10 weken . Je hebt elke week een contactmoment. Er zijn 6 ochtenden  een live training  3 whatsapp bel momenten en 1 online training aan het einde van het traject.

Wat kost de training?

De training is gratis voor jou. Wij vinden het belangrijk dat mensen met een licht verstandelijke beperking gratis toegang krijgen tot trainingen in persoonlijke ontwikkeling en geluk.

Wat leer ik in de training?

We werken in de training met de Maximaal Geluk Methode die bestaat uit deze vier gelukspijlers:

• Lief zijn voor jezelf
  • Lief zijn voor je lichaam
  • Durven en doen
  • Je eigen pad volgen

In de training ga je met behulp van de trainer persoonlijke doelen stellen op deze 4 gebieden in jouw leven. Waar wil jij bijvoorbeeld meer geluk ervaren? Hoe wil je dit bereiken en wat of wie heb je nodig? We praten, helpen elkaar en oefenen samen. Elke week is er weer een nieuwe opdracht waar jij in je dagelijks leven mee gaat oefenen.

Hoe groot is de groep?

De groep bestaat uit maximaal 8 personen. Zo is er voor iedereen evenveel aandacht en kunnen we ook goed afstand houden mochten de Coronaregels nog gelden.

Op welke locatie wordt de training gegeven?

Deze wordt nader bekend gemaakt.

Is de trainingslocatie ook toegankelijk voor mensen in een rolstoel?

Zeker weten. We zorgen voor een locatie die voorzieningen heeft voor mindervaliden zoals een lift en gehandicaptentoiletten. Als je rolstoelgebruiker bent, meld dit dan bij inschrijving voor de training.

Moet ik kunnen lezen en schrijven als ik mee wil doen met de training?

Ja. Je hoeft er niet heel goed in te zijn, maar het is wel fijn wanneer je zelf kunt schrijven als je opdrachten hebt tijdens de training en als je thuis een opdracht hebt.

Krijg ik een diploma of certificaat?

Ja, je krijgt een certificaat van deelname en we maken van de laatste trainingsochtend een mooi feestje!

Data en tijden:
Training 1 Maandag 21 maart 9.30-13.00u
Whatsapp belmoment Maandag 28 maart (tijd wordt nog bekend gemaakt)
Training 2 Maandag 4 april 9.30-13.00u
Whatsapp belmoment Maandag 11 april ( tijd wordt nog bekend gemaakt)
Training 3 Maandag 9 mei 9.30-13.00u
Training 4 Maandag 23 mei 9.30- 13.00u
Training 5 Maandag 13 juni 9.30- 13.00u
Training 6 Maandag 27 juni 9.30-13.00u

Iedereen verdient namelijk geluk!