Maak werk van jouw geluk

Opleiding duurzame inzetbaarheid

Bij de opleiding duurzame inzetbaarheid richten we ons op werkgeluk. Want hoe kun je als organisatie ooit een tien nastreven als je medewerkers zichzelf maar een zesje geven? Alles begint bij de mens achter de werknemer. Bij Wezenlijk Veranderen werken we met een uniek methode die ervoor zorgt dat organisaties vanaf de basis (de mensen) weer blij worden met zichzelf. Als er gelukkige mensen bij jouw bedrijf werken, gaan de energie en positiviteit omhoog en de samenwerking wordt beter. Onderlinge verhoudingen en relaties verbeteren, wat zich uiteindelijk vertaald in bedrijfsgroei. Investeer met een opleiding duurzame inzetbaarheid niet alleen in je mensen maar ook in je bedrijf.

Waarom werkgeluk belangrijk is

Duurzame inzetbaarheid, een term die je de laatste tijd steeds vaker hoort. Gelukkig maar, bedrijven zijn zich steeds meer bewust dat hun medewerkers tijdens hun loopbaan specifieke wensen hebben. Dat hun werkgeluk samengaat met hun persoonlijke geluk. Een eigen vitaliteitsprogramma, persoonlijke coaching, heidagen, scholing, er zijn genoeg voorbeelden te noemen. En toch is er veel uitval en blijven de resultaten achter. Hoe kan dat toch? Bij Wezenlijk Veranderen hebben we verschillende programma’s ontwikkeld voor bedrijven die een structurele wezenlijke verandering willen doorvoeren. Onze missie is dat alle Nederlanders meer geluk, liefde voor zichzelf en elkaar ervaren.  Bij onze opleiding duurzame inzetbaarheid staan liefde voor jezelf, groei, lef en authenticiteit centraal.

Van elkaar leren

Wij hebben een missie: iedereen weer verliefd te laten worden op zichzelf. Dit doen wij door het inzetten van coaching, training en theater in samenwerking met mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. De echtheid en puurheid die we daarbij ervaren is een inspiratiebron voor ons. Ze zeggen namelijk wat ze bedoelen en ze bedoelen wat ze zeggen. We willen deze prachtige doelgroep het podium geven wat ze verdienen en anderen hetzelfde laten ervaren als wij. Want we kunnen ontzettend veel van elkaar leren zoals improviseren, zelfvertrouwen krijgen, flexibel zijn, loslaten, accepteren en blij zijn met wat er is.

Over Wezenlijk Veranderen

Wij hebben als doel iedereen zijn of haar mooiste leven te laten leven en wij helpen organisaties en individuen om een wezenlijke verandering door te maken waarin liefde voor jezelf, groei, lef en authenticiteit centraal staan. Weg met het perfectionisme, welkom moed, mildheid, humor en actie. Wil je meer informatie over een opleiding duurzame inzetbaarheid? Neem dan contact met ons op. Wij vertellen graag meer over ons mooie bedrijf en doelstelling.

Meer liefde voor jezelf en elkaar

De missie van Wezenlijk Veranderen is om iedereen weer verliefd te laten worden op zichzelf. Wij hebben als doel iedereen zijn of haar mooiste leven te laten leven en wij helpen organisaties en individuen om een wezenlijke verandering door te maken waarin liefde voor jezelf, groei, lef en authenticiteit centraal staan. Weg met het perfectionisme, weg met het zweepje!

Ik ben van een 7 naar een 9 gegaan qua geluksgevoel. Ik had last van het is-dit-het-nu.