Nanette

Ik ben Nanette. Ik ben de oprichter en voorzitter van de stichting. Ik ben moeder van Noud (2015) en Teun (2016) en getrouwd met Alfred en woon in Houten. Ik ben stapelgek op mensen. Ik houd van groots denken en doelen bereiken, ben graag in de actie en wil heel graag elke dag blijven leren en ontwikkelen. Enthousiasme is een van mijn sterke eigenschappen.

Petra

Ik ben Petra. Ik ben secretaris van de stichting. Ik ben moeder van twee jonge kinderen en woon samen met hen en mijn man in het groene Leusden. Al mijn hele leven ben ik in de zorg en begeleiding voor mensen met een beperking actief. Jarenlang als begeleider en korter als manager van twee woonlocaties. Het is fijn om van binnenuit te weten hoe het reilt en zeilt, zodat we met de stichting zo goed mogelijk kunnen aansluiten bij wat er leeft en speelt. En daarnaast ben ik een echte verbinder, waardoor ik met mijn netwerk veel kansen zie om met de stichting nog meer mensen met een licht verstandelijke beperking gelukkig(er) te maken.

Annemarie

Ik ben Annemarie, ik woon in Tilburg en ben moeder van twee kinderen. Naast mijn werk in een commerciële omgeving, is het fijn om een bijdrage te mogen leveren in het gelukkig maken van andere mensen. Het is fantastisch om te merken met hoeveel passie Nanette dit doet! Het is haar missie om mensen nog gelukkiger te maken en het is mijn missie om haar daarbij te helpen.