Warm hart toedragers

Hier zijn mensen aan het woord die onze stichting een warm hart toedragen. Zij hebben elk een persoonlijk verhaal wat raakt, kijk maar eens….

Filmpjes van onze Warm Hart Toedragers

Onze sponsoren

Samenwerkingspartners

Surprise Company vindt het erg belangrijk om niet alleen mensen gelukkig(er) en blij te maken met een mooi cadeau, maar ook iets te betekenen op maatschappelijk gebied.

“Samen met Nanette willen we met Surprise Company iets terug doen voor de maatschappij! Naast dat Surprise Company voor iedere klant bomen plant willen we samen met Stichting Maximaal Geluk licht verstandelijk beperkte mensen meer geluk en zelfontwikkeling bieden”  Nick Polder – Surprise Company

Surprise Company vindt het belangrijk om de samenwerking met Stichting Maximaal Geluk structureel te laten groeien! Daarom zal Surprise Company het gehele jaar voor elk verkocht cadeau boven de €20 een donatie doen van 3%. Ook gaat Surprise Company de stichting actief promoten en zullen klanten van Surprise Company de mogelijkheid krijgen vrijwillige donaties te doen wat Surprise Company zal belonen met een leuke verrassing!

Steeds meer bedrijven en instellingen maken een bewuste keuze als het gaat om kerstpakketten. Rekening houden met mens en milieu speelt daarbij een steeds groter wordende rol. De combinatie van kwalitatief hoogwaardige kerstpakketten en daarnaast kosteloos uw goede doel financieel steunen, geeft de garantie voor een origineel kerstpakket.

Bij iedere bestelling draagt Kerstpakkettenplaza.nl een vast bedrag per kerstpakket af aan het goede doel van uw keuze. U kunt uw Goede Doel eenvoudig kenbaar maken bij uw offerte aanvraag.

De afdracht wordt door Kerstpakkettenplaza.nl betaald en niet door de afnemer.

Thiro Training
Gezonde leefstijl & bewegen voor mensen met autisme en/of een verstandelijke beperking.
Sport inzetten als middel om een ontwikkeling door te maken, fitter te worden, meer zelfvertrouwen te krijgen en plezier te hebben. Voor individuen en woongroepen op een locatie naar wens.
We coachen naar een gezondere leefstijl op thema’s voeding, beweging en gedrag, in samenwerking met persoonlijk begeleiders en/of ouders.